اطلاعات تماس  مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره همرازان 

آدرس : خیابان شریعتی ، بالاتر از پل صدر ، خیبان حافظی ، پلاک 17 ، واحد 21

تلفن تماس همرازان : 22691796-021    22691827-021

شماره همراه : 09912019542

آدرس ایمیل : info@hamrazan.com

کلینیک روانشناسی

به ما پیام بفرستید

با ما ارتباط برقرار کنید

ما اهمیت ارتباط در دسترس را درک می کنیم و متعهد هستیم که کانال های مختلفی را برای ارتباط با تیم خود در اختیار شما قرار دهیم. چه ارتباط دیجیتالی را ترجیح می دهید یا یک مکالمه شخصی، ما اینجا هستیم تا نیازهای شما را برآورده کنیم. برای بررسی سیستم رزرو آنلاین ما از وب سایت ما دیدن کنید. قرار ملاقات ها را در زمان مناسب خود برنامه ریزی کنید و از میان زمان های موجود که به طور یکپارچه در برنامه شما قرار می گیرند، انتخاب کنید و اما برای کسانی که تماس تلفنی را ترجیح می دهند، تیم اختصاصی ما با شما فقط به اندازه یک تماس تلفنی فاصله دارد. در ساعات اداری با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خود صحبت کنید، سؤال بپرسید و یا یک قرار ملاقات رزرو کنید.

برای به روز رسانی، محتوای آموزنده و تعامل با جامعه، در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. اگر تمایل به تعامل چهره به چهره دارید، از شما استقبال می کنیم که از مرکز ما دیدن کنید. فضای گرم و دلپذیرما به گونه ای طراحی شده است که شما احساس راحتی کنید و کارکنان ما آماده کمک حضوری به شما هستند.

ما در همرازان معتقدیم که سفر به سوی رفاه روانی با یک ارتباط آغاز می شود. کانال ارتباطی را که مناسب شماست انتخاب کنید و به ما اجازه دهید در مسیر حمایت، درک و تغییرات متحول کننده  همراه و همرازتان باشیم

تماس با همرازان

0/5 (0 نظر)